VALTHE – Aan de Exloërweg in Valthe is zaterdagochtend de brandweer opgeroepen voor een omgevallen boom. De boom was in de nacht van vrijdag op zaterdag door de harde wind omgewaaid en trok daarbij een gasleiding omhoog.
De brandweer kwam met spoed ter plaatse en zette de omgeving ruim af om een veilige werkomgeving te creëren. Vanwege de beschadigde gasleiding werd de situatie met de nodige voorzichtigheid benaderd.
Ook netbeheerder Enexis kwam ter plaatse. Medewerkers van het bedrijf zijn bezig met het repareren van de beschadigde leiding en het dichten van het ontstane gaslek.
Over eventuele gevolgen voor de gasvoorziening in de omgeving is op dit moment nog niets bekend. De werkzaamheden zullen naar verwachting nog enige tijd in beslag nemen.
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws via ons WhatsApp-kanaal: https://whatsapp.com/channel/0029Vb8BT1b0LKZBmr2m233G
Beeld: JLSVisuals









