Nieuw-Weerdinge – Tijdens de afhandeling van het eenzijdige verkeersongeval op de N391 bij Nieuw-Weerdinge heeft een voertuig van de Koninklijke Marechaussee een lekke band gekregen.
De marechaussee was met spoed ter plaatse gekomen om ondersteuning te verlenen bij het ongeval. Tijdens de inzet bleek een van de dienstvoertuigen echter een lekke band te hebben opgelopen, waardoor het voertuig niet meer verder kon rijden.
Een bergingsbedrijf is opgeroepen om het dienstvoertuig af te voeren. Het incident had geen gevolgen voor de hulpverlening bij het ongeval, maar trok wel de aandacht van passerende weggebruikers.
Eerder die ochtend raakte een automobilist door nog onbekende oorzaak van de weg en kwam met het voertuig in een sloot tot stilstand. De bestuurder is per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. De politie onderzoekt de toedracht van het ongeval.
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws via ons WhatsApp-kanaal.
Beeld: Persbureau Wolters / Damian Wolters






